Final de sezon estival la piscina încălzită de la Hotel Mojo, în Eforie Sud

Cuprins

Am început sezonul estival din acest an la noi la mare, și l-am încheiat tot la noi la mare. Și dacă la începutul verii am fost în Eforie Nord, la Hotel Pasha, la final de vară am mers în stațiunea vecină – Eforie Sud – unde am ales să ne cazăm în singurul hotel cu piscină încălzită din întreaga stațiune, la Mojo Resort.

Pentru că anul acesta ne-a fost tare greu să ne despărțim de vară. Așa că, după prima săptămână de școală, am vrut neapărat să mai ajungem o dată la mare, înainte să se încheie sezonul.

Cum am găsit stațiunea la final de sezon, cu ce ne-am umplut zilele și ce am făcut mai exact la mare în septembrie, am povestit pe larg mai jos.

Cum arată stațiunea Eforie Sud în 2022

Mărturisesc că nu ajunsesem până acum în Eforie Sud, așa că nu știam la ce să ne așteptăm, dar zvonurile nu erau dintre cele mai bune.

Așa că, odată ajunși, am vrut să explorăm puțin stațiunea ca să ne facem o impresie despre starea ei actuală.

Astfel am văzut că într-adevăr atmosfera generală e destul de prăfuită pe alocuri, multe din căsuțele și vilele de cazare aveau deja obloanele trase, unele probabil în așteptarea următorului sezon deja, altele poate chiar definitiv închise.

Cu cât ne apropiam de mare, imaginea lua altă înfățișare însă, pentru că zona falezei este inclusă într-un proces de renovare și reamenjare urbană, ceea ce îi dă un complet alt suflu, mult mai înviorat, mai proaspăt și mai atractiv.

Partea de sus e complet refăcută, începând din zona parcului central, cu faleza extinsă, proaspăt pavată, spații de joacă generoase și mobilier stradal modern. Vederea de aici către marea în nuanțe turcoaz completează imaginea.

E adevărat că în partea de jos (faleza fiind structurată pe două niveluri în Eforie Sud) lucrările de reamenajare nu au început încă, așa că aspectul e încă învechit, dar, din ce am înțeles, proiectul va continua în afara sezonului, așa că sperăm ca anul viitor să ne întoarcem într-un Eforie Sud complet schimbat și îmbunătățit.

Hotel Mojo – locul unde ne-am cazat în Eforie Sud

Dincolo de aceste aspecte, noi am petrecut aici două zile absolut minunate – am avut parte și de vreme bună și de o companie și cazare pe măsură.

Pentru că nu știam exact cum va fi vremea (și deci nici apa mării), noi am preferat să alegem un hotel cu piscină cu temperatură controlată, iar singurul de acest fel din toată stațiunea Eforie Sud este Mojo Resort. Dacă vă e mai cunoscut, este vorba despre fostul Hotel Măgura care a trecut anul acesta printr-un proces extins de renovare și reabilitare care va continua și în afara sezonului, pentru că una din aripile hotelului încă nu a fost finalizată.

Cum sunt camerele la Hotel Mojo?

Toate camerele sunt duble, așa că noi am închiriat două camere – una cu vedere la curtea interioară și piscină, cealaltă cu vedere spre stradă și intrare – ca să avem loc pentru toți patru.

Camerele sunt dotate cu băi individuale, pat dublu, balcon, aer condiționat, pe scurt cam fix ce ai nevoie pentru un sejur confortabil pe litoral.

Copiii au fost foarte încântați că au avut o cameră doar pentru ei, iar noi am stat în camera de vis-a-vis, ca să le fim aproape.

Cum este piscina încălzită?

Când mergi la mare în septembrie, îți asumi riscul că e posibil ca apa mării să nu mai fie așa caldă pentru bălăceală. Așa că, atunci când marea nu era chiar prietenoasă sau valurileerau prea mari, ne-am retras în incinta hotelului să ne continuăm bălăceala.

Piscina de la Hotel Mojo e cu siguranță punctul forte al locației. Pentru că, indiferent de vreme sau de cât de mari sunt valurile mării, piscina încălzită de la Mojo Resort e mereu disponibilă, temperatura îi e controlată, iar distracția e garantată. Plus că arată foarte bine, cu o dimensiune generoasă, șezlonguri confortabile, terasa pentru relaxare, dușuri și băi în apropiere, iar în zilele toride piscina e parțial umbrită de ramurile bogate ale copacilor ce o înconjoară.

Noi ne-am petrecut la piscină majoritatea timpului, copiii au înotat și au făcut sărituri, noi ne-am întins la povești pe margine, toată lumea a fost relaxată și fericită și chiar ne-am bucurat că am descoperit singura locație cu piscină încălzită din toată stațiunea Eforie Sud.

Unde este amplasat hotelul?

La aproximativ 500 metri de plajă, Mojo Resort e amplasat pe Strada Doctor Cantacuzino, o străduță liniștită a stațiunii, dar centrală și aproape de majoritatea punctelor importante din Eforie Sud.

Noi ne-am deplasat exclusiv pe jos atunci când am mers la plajă, la masă sau la plimbare pe faleză; se ajunge ușor atât în zona renovată a stațiunii, cât și la magazine (sunt câteva chiar aproape de hotel) sau la terasele din împrejurimi.

Unde am mâncat și ce am făcut în zonă

Pentru că în perioada când am ajuns noi restaurantul nu era încă deschis la Mojo Resort (acesta urmează a fi renovat în extra-sezon, deci probabil vara viitoare ne vom putea bucura și de masă la locație), de data aceasta ne-am orientat spre alte restaurante din stațiune ca să luăm masa.

Într-una din zile ne-am oprit la Restaurant Beluga, chiar pe faleza din partea de jos, cu vedere la mare, la 10 minute distanță de mers pe jos. Terasa era încă deschisă, așa că ne-am bucurat de masă și de briza mării simultan.

În altă zi am fost la restaurantul La Petre Pescarul, tot în aceeași zonă, tot cu vedere spre mare, dar cu acces din partea superioară a falezei. Aici preparatele sunt majoritar cu specific pescăresc, dar se găsesc și altfel de varietăți pentru doritori.

Foarte aproape de restaurant se află și zona pietonală a falezei, cu spații de joacă generoase, nou amenajate, cu mobilier stradal modern. Atmosfera e foarte plăcută în general în această zonă a stațiunii. Așa că, atunci când n-am fost la piscină sau la masă, copiii s-au bucurat de tobogane și de leagăne pe faleză, decretând la finalul sejurului că această vacanță a fost un succes!

Iar pentru noi adulții, cireașa de pe tort a fost întâlnirea Family Travel Bubble aproape în formulă completă – am povestit și făcut planuri pentru perioada următoare, iar copiii s-au simțit cel puțin la fel de bine împreună!

A fugit repede timpul, dar frumos și cu folos, iar abia apoi, odată ajunși acasă, am simțiti cu adevărat că ultima zvâcnire a verii s-a încheiat și ne-am declarat pregătiți de toamnă și de tot ce vine odată cu ea! 🥰🍂

Și dacă v-au plăcut poveștile noastre, vă așteptăm să vă alăturați pe pagina noastra de Facebook și pe Grupul Familiilor Calatoare pentru și mai multe idei utile despre călătoriile cu copii.

Hai cu noi în excursii de grup